· 

Albert Noger, nicht nur Mitspieler, auch Ansager und Poet!

Seit einigen Jahren begeistert unser Flügelhornist Albert das Publikum bei unseren Konzerten mit seinen Ansagen. Originell, aber auch informativ, präsentiert er die Musikstücke und immer wieder warten die Zuhörer auf seine Witze. Diese trägt er in seinem Sanktgaller Dialekt so toll vor, dass auch schon einer im Folgejahr von den Fans wieder gewünscht wurde!!!


Mit einem Gedicht krönte er seine Ansage am Frühschoppenkonzert vom 19. Juli im Freihof Gossau, das er schon im Mai, also mittendrin im Corona-Drama, geschrieben hat. Auch im Sanktgaller Dialekt! Mit seiner Erlaubnis darf es hier veröffentlicht werden.

Corona 2020
Woche-, jo scho Monatelang, ploget üs en Notfallzwang
und tuet dä Alltag höllisch störe, i mag da Wort scho nümä g’höre,
Corona do, Corona dei, mä isch bi allem nümä frei,
und mer Alte; chonsch no druus, söted nümä us em Hus,
mer seged g’fährdet, chönted sterbe, jo no so halt; da freut denn d’Erbe,
nei ehrlich g’seit, wär da so schlimm, nei, so wien ich mis Läbe kenn
han is schö ka und bi z’frede, cha ohni Groll au dröber rede,
bi froh, dass Ziit, wo no tuet bliibe, mer zäme; ohne z’öbertriebe
chöned musikalisch gnüsse, bevor mer denn mönd d’Auge schlüsse.
Also: Auf geht’s, vorwärts Marsch, Corona blos üs doch am....Gsäss.

© Albert Noger, 10.05.2020